Newbie till barnen

Köpte lite nya kläder till barnen! Älskar Newbie :) Det är så svårt att låta bli, man blir ju nästan gladare av att köpa nya kläder till barnen än till sig själv. Men när min stora mage är borta får det minsann bli en shoppingtur för min del också. Nu känns det ju inte som nån mening med endast 15 dagar kvar till bf ;)

Imorgon kommer min syrras kille hit och hjälper till med tapetseringen! oh så spännande! Hoppas det kommer gå bra, lite svårt med alla snedväggar och så. Har hämtat hem tapeterna idag iaf :) Tror de kommer bli fina! Kram

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Ja dom har verkligen en massa fint!! Men tycker alltid att det är slut på storlekar :(
Kram

Svar: Ja jag håller med, är väl för de är så eftertraktade :/ Kram
imm0rtelle

2014-10-03 @ 14:47:40
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Boel

åh, så mkt fina kläder 😊👍Var köper du dom?

Svar: Kappahl säljer Newbie :)
imm0rtelle

2014-10-03 @ 15:06:19

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback