Bortbjudna

Nu ska vi strax åka till min storasyster och umgås henne, hennes sambo och mina andra syskon :) Ska bli mysigt. Det ska bjudas på 3 rätters och bad i badtunnan för de som vill.
Vi syskon ska även gå igenom fotografier från mamma. Från när vi var små o även på mamma me. Usch saknade mamma :( <3
Dennis är och hämtar mina syskon, syrrans sambo o deras dotter och jag kör med min bil sen o barnen :)

Idag är det 10% kvar av denna graviditeten.. om bebis kommer på bf-dagen vill säga. Jag längtar såå! Men skulle va skönt att hinna klart Ellie o Alexanders rum. Ska förhoppningsvis tapetseras v.40 om allt går enligt planerna :) Kram på er och ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback