Graviditetsvecka 37

Idag går vi in i vecka 37.. nu är det verkligen nära och nedräkningen är igång ;) 27 dagar kvar till bf. Sista veckan har jag mått ganska illa.. speciellt på morgonen, känner av en del halsbränna. Jag tycker att magen har sjunkit och bebis har verkligen tryckt neråt idag. Haft mycket förvärkar..
Jag känner ändå ingen stress att bebis ska titta ut.. känner mig inte alls förberedd :S

Nedersta bilden är från igår 35+6 (36).. och de tre ovan är från innan. Vet inte om det är inbillning, men tycker magen har sjunkit sen igår och det kanske förklarar förvärkarna? :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jo jag tycker med att det ser ut som att magen har sjunkit sen igår, mycket t.o.m! ;) Spännande <3
Helt sjukt att du redan är i v 37! Tänkte innan om vi inte kunde få till nån träff nån helg med våra män också men så fort som det går så kanske vi ska avvakta tills bebis är ute :P Vem vet, den kanske förbereder sig för att kika ut nu när det blivit mer illamående o allt ;)
Puss

2014-09-21 @ 22:28:41

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback