Slickepuss

Idag fick vi mysigt och rolig sällskap av Jenny o hennes barn. Var längesedan de var här nu och Alexander var glad i morse när jag sa att Alice skulle komma... hon skulle både få en kram och en slickepuss av honom sa han haha... men jag tror hon slapp det sistnämnda ;)
Jag bjöd på lunch. Kycklinggryta med färskpasta och knaperstekt bacon och en fräsch sallad till det.

Söta Arvid var här för första gången :)

Alexander lycklig att få leka med Alice :)

Lilla sötingen

Jag hade bakat sockerkaka fylld med vaniljkräm

Serverades med färska hallon, mango, grädde, choklad- och hallonglass
Busiga barn ;)
Tack för idag gumman! Så kul att ni kom! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sara- mamma till Signe och Ester

Mums! Kakan ser ju smaskens ut.

2014-10-05 @ 21:16:51
URL: http://frutyrberg.blogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback