Nyårsafton 2014/2015

Då har vi firat in det nya året. 2015 är här och jag hoppas att det inte bjuder på såna tråkigheter 2014 kom med. Var ett jobbigt år på alla sätt och vis, men vi hade en otroligt fin och bra sommar tills augusti då älskade mamma somnade in hemma i sitt hus <3 Saknaden är enorm. På hösten föddes vår älskade dotter Tilde <3 Vår lillfis! :)
 
Det nya året firade vi in tillsammans med min syster och hennes sambo. Förrätt och Varmrätt fixade Magnus vid, då syrran inte mådde så bra och desserten hade jag fixat vid :)
 
Här kommer lite bilder :) Kram och god fortsättning på det nya året!
Min fina nyårstjej.. nyvaken och uppvilad inför kvällen :)

Förrätt: Tapastallrik
Sen kollade vi på det årliga fyrverkeriet i Bergkvara :) Så fint över havet!
Vackra syster <3 Hoppas du mår bättre nu!
Alexander tyckte det var skoj att få middagen serverad på en träbit ;) Även Ellie fick en egen planka och de tyckte om maten :) Oxfiléplanka
En liten slapp och godisstund innan jag fixade desserten
Jag hade bakat kladdkaka med schweizernötstäcke, hallonspegel, gräddglass pyntad med citronmeliss, färska hallon, physalis, lite siktat florsocker. Gjorde även en kinder överraskning fylld med chokladmousse och lime/honungsmarinerade jordgubbar :)
Sen hoppade vi alla i badtunnan (ja inte Tilde då)

Min fining vid tolvslaget.. snart 8 år med dig <3
Ellie hos moster
Hela familjen

God fortsättning! Kram

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback