Tildes dop- Församlingshemmet

Efter ceremonin i kyrkan hade vi bjudit in till dopkalas i Olofsgården :)

Mina sötnosar väntar på mat

Fina Pauline

Vi bjöd på smörgåstårtor och bullens varmkorv

Kusiner <3

Presentbordet. Var även lite till mig o storasyskonen

Jag hade bakat kladdkaka med Marabou pecannöt-topping och vispad grädde med en uns av pepparmint, jag hade även gjort hallongrottor, kärleksmums, cakepops och Dennis hade bakat bullar :)
Blev nöjd med mina cakepops :)

De fina tårtorna beställde vi på fiket i byn (även smörgåstårtorna).. och så hade jag rosa karameller ;)

Min fina vän Jenny och Michaela som sjöng så fint!

Ellie hugger i.. undra vem som hjälpte henne att ta godsaker haha.. fatet svämmar över :P

Söta Meja

Dags för lite presentöppning :)

Ellie fick lite presenter då hon fyllt två år och vi blev kräksjuka när vi skulle haft kalas :)

Alexander kramas lite med Alice :)
Snyggingen

Vill åter igen säga ett stort TACK till er som kom och firade denna dagen med oss. Tack för alla dopgåvor! Kram på er

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback