Höstmys och böcker

Har tänt upp en brasa och lite ljus denna kväll. Har varit en lång dag med inskolning för Tilde, Dennis som jobbat sent. Men ändå mysig då jag läste två böcker för barnen innan jag satte igång med middagen. Det mesta hade jag förberett. Skönt att ha lite tid över på ef.m för sånt :)

Skulle gärna vilja ha lite tips om godnattsagor!? Varje kväll i stort sätt så läser jag "Kaninen som så gärna ville somna", men nu verkar det som att Alexander börjar bli lite trött på den. Så kanske dags för en paus från den boken ;) Jag kan den nästan utantill!
Nu kallar snart sängen! Först ta fram lite dagiskläder. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske nina kanin går och lägger sig.eller han kanske är trött på kaniner.

2015-10-20 @ 22:33:09
Postat av: Cissi

Här har vi läst godnatt alfons väldigt länge, men kände att de blev lite för inspirerade av "törstig", "måste kissa" osv...
Nu är det ju Godnatt mr Muffin som gäller efter alla frågor om döden... och snart blir det julsagor ;)

2015-10-21 @ 11:45:07
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback