Bilder från igår

Här kommer lite bilder från gårdagen!

 
Present till födelsebarnet =)
 
                                                 Jenny och Selma på skogspromenaden                                                    
Jag & Jenny
 
Innan vi åkte in till Ronneby
 
Jag på fiket
 
Vännen Jenny
 
Glansiga jag, med min nästan färdiga dörrkrans
 
Jenny med sin superfina krans
 
Jag fixade Jennys hår lite.. lockade och satte upp det... Halsbandet fick hon av mig i födelsedagspresent.. Från SNÖ of Sweden.

Tack för en toppen dag gumman!

Puss!!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Verkar som ni hade en toppendag :) Fina kransar också! Hoppas du har haft en fin dag vännen! Kramar

2009-12-01 @ 20:39:07
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack själv gumman!! Hoppas vi kan ses snart igen!

Många kramar å pussar

2009-12-01 @ 20:59:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Boel

Jättefina dörrkransar ni har gjort!

2009-12-02 @ 23:49:13

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback