Måste rolla den!

Hej mina hjärtan ♥

Vaknade klockan 10 idag, var såå skönt med lite sovmorgon!
Nu har jag precis ätit lite frukost, var mycket gott nu faktiskt.

Idag händer inte så speciellt mycket på förmiddagen. Klockan 5 ska vi på kalas. Devin (min systerson) fyllde ju år i måndags :) Så honom ska vi fira idag =) Kul! Och innan dess ska jag hinna köpa en present till honom :) Men jag ska nog hitta nåt :)

Imorgon ska jag in till stan och shoppa dem sista julklapparna! Svårt det där :P Ska fika och så med Jenny me, hon skulle också in då!

Nu ligger Engman i fönstret och kollar ut på snön och på fåglarna =)


Det märks på gardinen att han alltid ligger där :P Måste rolla av den!! hehe

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas du har haft en toppendag gumman!

Vad söt han är där bakom gardinen :)



Kramar

2009-12-16 @ 21:02:35
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback