Happy happy birthday

Hej. Nu e jag hemma igen. Vi försöker få upp värmen i huset brr vad jag fryser!
Jag tänkte lägga in lite bilder från Devins födelsedagskalas igår =) Här kommer dem...


"Brorsan"

"födelsedagsbarnet med sin mormor"

"Zackarias & Felicia äter kyckling Tandori spett"

"Vi lekte; Zacke var Super Spindeln och jag var jätterädd för honom, och då kom Felicia med en telefon och sa att jag skulle ringa doktorn för att hitta ett bot att få bort honom när han satt sig fast på henne, men det gick inte! Spännande va!? Riktig action ;)"

"Och så hann det så klart med lite mys i soffan ;)"

"Presentöppning, här har han fått en Formel 1 bil =) Den var mycket intressant.... av mig och Dennis fick han en grå/röd rutig skjorta och en grå pullover"

"Här är ena födelsedagstårtan.."

"Och så den andre =)"

"Blåsa ut ljusen"

"glada storebror"

"Jag och storasyster Annika"

Ja, det var det hela =)

Ha det gottigt!

Puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi vilket tur du har som fick komma på barnkalas å leka av dej Hanna :P:P haha

Maten lät god!!!

Pussa

2009-12-20 @ 17:45:09
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback