En hälsning från en annan del av världen

Fick en hälsning på posten här om dagen. Min söta kompis Pauline har varit iväg i det varma där hon har firat hennes födelsedag =)
Grattis i efterskott gumman!



Det var evigheter sedan jag var utomlands i värmen... när jag slutade 9an åka jag, Pauline, min ena syster och vår kusin till Cypern tillsammans med syrran och min mamma och hennes gubbe... Hade askul =) Vilka härliga minnen! Några som man helst vill glömma haha... Har varit i London två gånger me.. man på vintern... huu... lika kallt som här då ju.....

Vad är det bästa resemålet ni varit???

Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅååÅh så mysigt! Vill me utomlands!! Hm... de bästa var nog när jag och älskling va på Malta... Första gången vi va utomlands tillsammans :) Myspys!

Puss

2009-12-10 @ 20:37:39
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha jag vet nog vilka minnen du helst vill glömma :P Tack så mycket! :)

Hmm det bästa e nog faktiskt med dig! Första utlandsresan sitter alltid fast :) O cypern e så varmt o härligt! Puss

2009-12-10 @ 22:47:04

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback