God Jul!

God jul på er!
Idag är det julafton och jag ska försöka njuta så gott det går av det.

Gårdagen var ingen höjdare från början till slut... På väg till jobbet körde jag nämligen på ett råddjur också... tror det överlevde. Ringde till Dennis som fick komma dit. Bilen vågade jag inte köra med.. lite intryckt huv, grillen gick sönder och fläkten blev intryckt... Så det va den julklappen.. typ 6000:- i  självrisk.. suck..
Ringde och anmälde till polisen iaf och efter juldagarna ska vi ringa försäkringsbolaget..

Så Dennis fick köra mig in till jobbet igårkväll, och hämtade mig i morse..
Nu på morgon har vi i vår familj... dvs. hundarna och katterna och vi haft julklappsutdelning..
Hundarna fick massa tuggben och Acira ett nytt halsband som vi får byta för det passade ej. Katterna fick bollar och favoritgodiset chokladlinser med kattmynta.

Dennis fick ett par Adidasbyxor, kalsonger och en dvd med Rolands av mig.
Av honom fick jag örhängen från SNÖ of Sweden, en ögonskugga, nagellack, pyjamas och ett jättegulligt kort han gjort själv med tusen kronor som jag kan köpa vad jag vill för.
Så det ska jag göra nästa vecka... in och mysa tillsammans med Dennis i stan. Blir så sällan vi gör det.
Så det ska bli mysigt. Att ha så många dagar tillsammans nu. Det är precis vad vi behöver... varandra...

God jul nu och njut med nära och kära! Hoppas ni får många fina klappar och god mat!
Önskar Hanna


Kommentarer
Postat av: Pauline

Fy vad tråkigt! :/ Skönt att ingenting hände med dig iaf!

Hoppas ni hinner mysa riktigt mycket nu :) Kan du behöva!

Tänker på dig! Puss

2009-12-25 @ 12:26:53
Postat av: Milla

Men fy vad otäckt!! Skönt att det gick så bra!



Hoppas du har haft en riktigt mysig jul!

Kramar

2009-12-26 @ 13:10:58
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch så otäckt och tråkigt!! Men vilken tur att inte du blev skadad!! Men tråkigt me bilen :/

Hopas att ni kunde njua av julen trots alls!!!!

Puss puss

2009-12-26 @ 22:27:07
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Tea

Vad snäll han är.Gjorde han kortet själv..vad händig han är.Var en dyr självrisk!när vi krockade hade vi självrisk på 3000kr..vi hade Atava el Attava som försäkringsbolag.Är ett dotterbolag till Trygghansa.Allt gick snabbt,fick försäkringspengarna utbetalt 2-3 v efter vi krockade.Så vi köpte ny bil bara 3v efter.Det bolaget var det billigaste för oss då.Nu har vi den Passat kombi så nu har vi Sveland.Betalar 433kr i månaden.Inte så dyrt.

2009-12-28 @ 21:47:33

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback