Julgodis med Jenny! :)

Hallå hallå!
Oj vad snö här har kommit idag såå kul. Första gången Acira ser så mycket snö :)
Idag har Jenny varit här hos mig. Vi har bakat massa julgodis!

Men först när hon kom vid 11-tiden så åt vi lite frukost tillsammans. Jag gjorde lite hemmagjord tomtegröt och så mackor och varm choklad med grädde och marshmallows :)




Jenny hade med sig julklappar till mig ;D Och vet ni, jag behövde inte vänta till julafton för att öppna dem =)

Vill ni veta innehållet???
Världens sötaste groda!! Froggy heter han :) Han är en "julgrans kula" ;D eller dekoration kanske jag ska säga :P


Och så denna fina julbocks "skålen" =)

Sen tog vi lite fika emellan också.. med glögg och saffranmuffisen som jag gjorde igår =)


Här kommer lite av våra bakverk =)

Detta är laktitzkola (gjort av turkisk peppar) och med choklad överdrag =)
Här får ni en närbild..

Ser väl gott ut?

Jenmny skär upp Rocky Road.. min favorit bland julgodiset :)

Mitt lilla ljusfat i köket :)

Julgodis i nya skålen =)

Nu orkar jag inte lägga upp fler...

Vi åt bakad potatis med massa gott tillbehör också...

Jag har haft en kanondag! Hoppas ni också har haft det =)

Och tack Jenny för allt!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv för idag Gumman! Så duktiga vi har varit idag! :D Allt blev verkligen jättelyckat!! Hihi =)

Vi ses på torsdag!!

Puss å kram

2009-12-15 @ 22:28:11
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback