Sol

Frost och sol bjuder morgonen på idag.
Jag har nyss stigit upp, med en fruktansvärd träningsvärk.
Wii verkar vara effektiv minsann, vi spelade ju hela kvällen igår.

Jag har ingen aning vad Dennis och hundarna håller hus.
Denne steg upp en stund innan mig och när jag gick upp så var han inte inne.
Och hundarna är inte hemma och i garaget verkar han ej vara...
Och ingen mobil har han med sig...

Aja, får väl se när han dyker upp sedan..
I natt väntas jobb.. men bara en natt. Väldigt lyxigt. Sen är jag ledig enda till söndag..
Och Dennis han är ledig hela veckan han :)

Ha det så bra!
Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Häärligt med Soooool!!! =)=)

Hoppas de gick bra att jobba =)

Puss å kram

2010-01-01 @ 20:30:16
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback