Stan

Hej!
Idag har jag och min sambo Dennis varit i stan. Vi åkte hemifrån redan vid 9 på morgonen. Först så köpte vi endel smågrejor som han behöver till badrummet..

Sen åt vi på 3G.. tog bakad potatis och jag tog en stor varm choklad med grädde :) Gott!
Sen blev det lite shopping...

Köpte bland annat ett Wii och fick 2 spel till. Så nu har vi spelat heeela kvällen. Är riktigt trött i armen nu ;P
Jag köpte nya gardiner till vardagsrummet. Dem jag hade innan jag satte upp julgardinerna hade jag köpt på indiska.. jättefina, Men det var inte panelgardiner utan vepor elr vad det heter.. vilket katterna tyckte va skitskoj.. dels för att dem såg varandra igenom dem me.. Så dem var inte fina så länge.. så never ever nåt annat än panelgardiner igen!

Sen köpte jag mest smågrejor... som ögonskugga, kajal, eyeliner, 2 nya öronhängen.. ett par från Snö och ett par från Pearls for girls.. Äggklocka, en liten mortel, en nötknäckare äntligen.. köpte nötter långt innan jul, men hittade inte min knäckare... Ja och så lite annat smått och gott...

Vi köpte ett litet paket med raketer som vi ska ha på nyårsafton också..

På Nyårsafton ska vi nog bara vara hemma och mysa själva. Med god mat och fira in året bara vi själva. Måste till systemet och köpa nån god dricka också.. och komma på nåt gott att äta...

Hur ska ni fira in år 2010?

Kramar från Hanna


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så mysigt att shoppa tillsammans =)=) Kuul me Wii!!! Då förstår jag vad ni sysslar me nu då :P

Pusss

2010-01-01 @ 20:28:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback