Wonder Winterland


Min tavla som åker upp på väggen varje jul. Den är köpt i en second hand butik för många många år sedan, när jag var där med mamma och lämnade kläder. Utan den ingen riktig jul...

Det är verkligen ett Wonder Winterland ute nu :) Och så mycket fåglar som äter av talgbollarna =)

Här om dagen när jag rensade igenom ett skåp så hittade jag denna förpackningen;


Så häftigt, den måste vara hur gamla som helst.. jag menar 1.60 kr kostar ju inte dagens ljus ;)

Nåväl... nu har jag 3 julklappar kvar att slå in.. lika bra att göra det!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Boel

Gillar din tavla,ger så härlig känsla.

2009-12-19 @ 00:18:06
Postat av: Jenny

Mysig tavla!! Har du den i köket?

Pusss

2009-12-20 @ 17:42:35
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback