Glader

Åååh Hej!! :) Jag känner mig såååå Glad idag :D Jag har verkligen vaknat på rätt sida hihi och så om knappt två timmar går Dennis på semester! Känns så underbart!

Ikväll ska vi som sagt till Östersjöfestivalen i Karlshamn. Och förhoppningsvis ska min kära vän Jenny följa med! Hennes Peter jobbar hela dagen. Så då tyckte jag att hon kunde följa med oss dit! Och jag hoppas att min stackars sötnos mår bättre idag.. Hon blev matförgiftad för ett tag sen, och det verkar inte vilja ge med sig :( Så jag hoppas att hon orkar!

Idag fick Dennis bestämma mat.. så det blir fläskfilé och nåt... se vad man kan hitta på för nåt.. Ska kika runt efter olika recept.. ni kanske har tips???

Ha det kanon!!

Pussssssss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman!

Så roligt att du e på bra humör idag!!!

Jag känner mig lite piggare nu så tror att jag kan hänga på.. ska se va som händer när jag äter först bara :P

Hmm kolla inne på tasteline.com (om du inte redan har gjort de) De brukar ha massa bra recept! Du gillar inte senap va?? För annars har jag ett supergott recept på en fläskfilégryta som jag älskar! man har matl. senap, gelé, grädde, grönpepparkort i mm :) Mumma =)

PussPuss

2009-07-17 @ 12:30:37
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Hoppas ni får en kanonkväll på festivalen :) Kramar

2009-07-17 @ 21:51:35
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback