Detta ska vi göra under semestern!

Åååh vad härligt. Idag hade jag längsta sovmorgonen på länge (förutom när jag jobbat natt då). Vaknade kl.11 idag... 
Då kommer jag förhoppningsvis vara pigg på jobbet i natt :)
Fan nu är det bara 4 nätter kvar... 2 denna veckan och 2 nästa! Sen ledig flera veckor! Underbart! Och jag och älsklingen har semester samtidigt! Skönt att han kan rätta sig efter hur jag har semester!

Detta ska vi göra under semestern:

♥ Kanske till Bergkvara Vattenfestival med syrran m.fl
♥ Klyva ved så vi har värme i vinter
♥ Tvätta sista sidan av huset och måla den + runt fönster m.m.
♥ Kanske börja riva den inglasade altanen m.m.
♥ Till Köpenhamn.. Gå på Ströget och Tivoli.
♥ Till Öland.. bland annat Böda
♥ Sailet (mysig sommarmarknad i Karlskrona)
♥ Ut och äta massa gott
♥ Till Linköping och Torpa Gård där Dennis ska köra folkrace.
♥ Lite kalas ska vi hinna med.
♥ Massa fler tripper, som vi inte besämt ännu =)

Jag känner att jag verkligen behöver semester...
Har egentligen behövt det hela förra året plus detta, som varit extremt jobbigt  =( Förra året är det värsta året jag varit med om... Någonsin!! Tur att detta inte har varit lika hemskt och jobbigt! Men nu ska jag blicka framåt... Och ser väl mest glada saker. Det känns skönt!

Nu ska jag ut och hämta posten, sen platta till håret och fixa till mig inför bankbesöket. Snart kommer prinsen hem! =)

Puss

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback