Vad händer???!!

God morgon! Oj va segt det va att stiga upp idag... Kände att jag inte ville sova för länge.  Men jag kom upp till 09.40 hihi.. efter att ha snoozat några gånger. Enligt mig finns det nästan inget bättre än att sova =)

Vad händer idag då?? Jo idag ska jag in till Karlskrona. Träffa mina söta vänner Arvid och Linda. Vi tre umgicks jättemycket för nåt år sen. Sen flyttade jag till Dennis några mil ifrån, Linda började jobba i Norge och Arvid är ju typ aldrig hemma nu för tiden.. nu reser han hela tiden.
I alla fall ska jag träffa dem i stan och vi ska fika och prata lite skit, minnen m.m =) Ska bli himla kul!

Dennis ska nog börja med sin turbo idag och sätta dit den. Han fick hem den igår eller när det var. Så nu är han 8000kr fattigare.. killar.. Men, men.. jag vill inte komma hit här och hindra honom att göra sånt som han älskar. Det är ju han och det vill inte jag ändra på, så länge det inte stör vår ekonomi allt för mycket. Jag shoppar ju massor och det låter han mig göra me =) Ja så den lär väl han pyssla med ikväll antar jag...

Vad händer imorgon då?? Det är Dennis sista arbetsdag. Förhoppningsvis kan han gå redan vid 12.00.... På eftermiddagen/ kvällen åker vi till Karlshamn, det är Östersjöfestivalen där. Kl.19 (tror jag) skulle det va kanival och det skulle jag gärna vilja se. Kul sånt. Det var många år sedan jag var på Östersjö.

Vad händer i övermorgon då?? Då ska jag passa svärmors lilla chihuahua/papillon valp Nea.... Hon är så liten och söt =) Jag vet inte riktigt vad hon och jag ska hitta på faktiskt. Ska ha henne hela dagen/kvällen... natten vet jag inte :S Och Dennis ska va borta hela den dagen och söndagen me tror jag hos min pappas sambos son och hjälpa honom med en grej. Så bara så ni vet så är Nea och jag öppna för förslag!! :)


Ha en bra dag! Hörs nog ikväll! Pussen

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som du kommer få en bra dag!

2009-07-16 @ 12:14:56
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det är aldrig fel... ler jag lär nog springa på en del sådan gamla vänne ri dag på marknaden där jag är uppvuxen... =) ja langos är så gott =)

2009-07-16 @ 13:55:29
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, marknader är kul =) ha en bra dag du med =)

2009-07-16 @ 14:15:47
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Blöjbyten, Graviditetskilon & Vuxenhångel!

Stoffe svarar: Turbo till vad? :D Skön inställning till varandras intressen! Sunt!

2009-07-16 @ 20:40:35
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Blöjbyten, Graviditetskilon & Vuxenhångel!

Stoffe svarar: en volvo får gå ann när den har turbo då :)Ja färgen är inhandlad... Vet dock inte om den kommer avslöjas ännu, eller om bilder ska få visa det sen :)

2009-07-16 @ 20:54:08
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi ja de e verkligen skönt att sova!! Hoppas att vi kan gå på marknaden imorrn! Skulle va kul!

Pussa

2009-07-16 @ 21:47:17
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback