Visst är det sött??

Hallå hallå!
Oj klockan är redan 21.... vart har tiden försvunnit idag?? I och för sig sov vi enda till halv 11, vi var riktigt trötta... åt lite frukost.. ett knäckebröd med ägg och kaviar för min del. Vid 12tiden kom Phille (Dennis bror) och hjälpte till att fixa antennen... så nu äntligen kan vi se på tv igen!! =)
Lagade god mat idag...

Pepparbiff med potatisgratäng och rödvinssås, en sallad av morötter, paprika, gurka och solrosfrön och lite gelé till =) Det va fina grejer det =) Fast pepparbiffen blev lite seg bara för att jag inte ville ha den röd :/ Men den slank ner ändå! Lägg märke till att köttet är format som ett hjärta =) Sött!

Vad har me hänt idag då... hmm.. jo Denne skulle ta ut lite bullar från frysen och lämnade då frysdörren öppen... och då gick Acira dit och skulle givetvis känna på hur ena fryslådan smakade.. så hon slickade på den och fastnade lite med tungan hahaha... måste sett roligt ut.. Dennis skrattade som bara den :P

Jag har klippt Dennes hår!

Vi har fixat lite med elen i köket.. bytt en lysrörsamatur och tagit bort spotarna över diskbänken och satt dit en ljusslinga istället  m.m. m.m.

Här är en bild på hjärtat jag köpte igår till farstukvisten....
 Visst är det sött??!!

Imorgon ska jag följa med Dennis på ett jobb... och hjälpa honom lite och sen om jag har tråkigt och får tid över ska jag till min kompis Jenny igen hihi :) Hoppas det!! Men får se hur det blir.

Sov gott i natt!! Och ni nattare som jobbar får ha en bra natt! :)

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihihi lilla Acira :P:P

Ja det blev jättesnyggt me hjärtat där! Kul me lite nytt!

Hoppas det blir väääldigt tråkigt imorrn så du kommer hit :P

Pussa

2009-07-19 @ 21:32:23
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Boel

Jättefin ny design på bloggen,vad du är duktig! :)

Hjärtformen på biffen ger det där lilla extra,det hade jag inte kommit på att göra...



Hjärtat är jättegulligt,passar säkert kanonbra på verandan! Undrar var du köpt det?

2009-07-20 @ 15:24:40

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback