Öland i bilder =)

Heej!
Nu e jag hemma! Har haft en jättemysig vistelse på Öland! Dennis och jag har sovit två nätter i min systers o hennes sambos husvagn... Dem har så klart också varit där. En kanonplats hade dem bokat redan i Januari på Böda Sand =)

Här bjuder jag på lite kort =)

 
Vi kollade in raukarna....                      Blåkulla

 
Jag på raukarna                          Min underbara pojkvän




Annika och Magnus

Forever and ever...
  
Kastar "macka"..

Dennis var duktig på det =)

Turturduvor
 
Spelar Yatzi =) Jag vann!

Vi hade med oss våra cyklar.. och cyklade till Valles och köpte godis m.m.

Prinsen va inte riktigt  beredd på detta kortet hehe

Vi lekte lite.. en boll som skulle studsa på en konstig grej haha..
 
Och så spelade vi så klart minigolf me =) såå kul.. fast jag kom sist =(

Syrran =) Dennis vann golfen förresten..

Massa sol och bad blev det så klart också! Fast i poolen! Det va liiite för kallt i havet hihi.. men det va mysigt att gå längs stranden och hålla handen med min älskling <3

Dennis på stranden

Dennis & Magnus när vi var ute och åt buffé på en jättemysig restaurang!

Jag och min storasyster Annika. Även en av mina bästa vänner! Det skiljer 10 år mellan oss...

Fin utsikt från reataurangen i Byxelkrok

Mysigt! Och gooood buffé!

Det roliga var att det inte fanns nåt att slänga skräpet i hehe... lägg märke till den LÄSKIGA spindeln... Jag är livrädd för spindlar!

Tack Annika, Magnus och Dennis för en trevlig Ölandssemester! =)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mandragora

Öland är så himla vackert.

2009-07-30 @ 21:28:25
URL: http://shakti.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh så mysigt ni verkar haft det!! Äälskar Öland! Så härligt och somrigt där!

Fina bilder ni tagit me gumman! :)

Så brun Annika är :P Varit mkt på Öland kan jag tro :P



Pussa!!

2009-07-30 @ 21:29:45
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilka härliga bilder! Det verkar som ni har haft en kanonsemester :) Kram

2009-07-30 @ 22:14:04
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback