Visst är han söt!?! =)

Hej hej!
Myspys med älsklingen stod i fokus igår kväll..
Vi åt mycket god mat på restaurang LaBodega.. Vi åt två rätters.. till förrätt valde vi vitlöksbröd med tzatsiki och sen tog jag fläskfiléspett och Denne tog nån oxfilé...
Därefter gick vi och spelade lite biljard.. mycket kul! Sen blev det ju bio me... Public enemies såg vi och den var bra! Tack älskling för en rolig kväll med dig ♥
  





Idag har vi äntligen tatt tag i att tvätta sista sidan mot huset. Skönt att slippa tänka mer på det. Dennis har klippt gräset, katterna har varit i rastgården hela dagen och hundarna har varit ute, jag har skrapat bort färg från ett fönster m.m.

Fick fin främmat av bästisen Pauline och hennes söta lillasyster. Vi åt muffins som dem hade bakat och lite bullar m.m. Satt flera timmar och kollade på kort, pratade gamla minnen osv. Alltid lika kul! =) Men nu får det inte gå lika lång tid tills nästa gång vi ses. Måste åka o kika på nya lägenheten nån dag me ju!

Sen när dem åkte så grillade Dennis och jag lite kyckling, nu ligger kisarna och sover gott.. dem är trötta efter all frisk luft idag =) Här är några bilder på Engman från igår, då det kom värsta åskvädret... han va nyfiken på regnet =) Kolla in hans fluffiga svans, visst är den underbar =) Och så ser han nästan ut som en leopard. Mitt hjärta!

Visst är han söt min lille pojk!?!

Imorgon skulle vi egentligen åkt till Öland.. men jag tror inte vi hinner.. utan får åka dit på tisdag istället.. imorgon måste vi dels skriva tråkiga räkningar, handla foder till Wilma och vad det nu me va som Dennis skulle fixa.. nåt med bilen tror jag. 

Ha en fortsatt bra kväll!

Pussar & kramar/

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken myskväll!!



Vi tittade på en helskum film på femman, riktigt udda :) Kramar

2009-07-26 @ 21:39:31
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så mysigt ni verkar haft de!!

Ja Engman e verkligen hur söt som helst!!

Pussa

2009-07-26 @ 21:51:27
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback