Fullspäckat schema!

Hej på er!
Ibland finns det dagar som man inte är på topp... man är grinig, känslosam, trött och irriterad... Idag har jag haft en sådan dag.. Men så klart är man ju glad också emellan hehe...
Imorgon är en ny dag.. och det ska bli en bra dag!

Idag har Dennis och jag varit på ByggMax och köpt massa bräder och sånt... vi ska ha lite till allt möjligt... lite till hundgården, till kattrastgården, altanen och verandan.. fast vi kommer behöva köpa mer sen..
Vi åkte till Lyckans där efter och köpte med oss mat hem.. jag tog Tonfisksallad och Dennis kebabtallrik.. Betalade endast 20 kr för det och 2 cola... Men det  märte vi inte förrens vi kom hem sen...

Har köpt en ny sorts kattmat idag som jag inte provat innan... Royal Canin- för långhåriga inomhuskatter... det funkade bra även till Turbo fast han inte är så långhårig. Royal Canin har jag alltid köpt.. så himla bra foder! Så det rekommenderar jag till er som speciellt har inomhuskatter.. Värt varenda krona!



Imorgon är en ny dag... hoppas att jag får mer gjort här hemma. Sen klockan 17 är vi bjudna på kalas. Det är min syrras sambos dotter som fyller år... 9 tror jag. Så dit ska vi och äta bakad potatis med gaffs tror jag det hette hehe... och tårta och bullar!! =)

Onsdag klockan 14 har Dennis bokat tid hos banken, vi funderar på att kanske byta bank.. Bland annat för att få lägre ränta på huset m.m. Se vad dem säger där =) Spännande!
På kvällen ska jag bege mig till jobbet.. då jobbnatt väntar onsdag och torsdag...

Fredag ska vi nog till Tosiabonnadagen "Tosia"... Det är en stor marknad i Ronneby.. (beror lite på vädret)..
Lördag ska vi på 25 års kalas.. Min syrras man fyller år då..
Söndag ska vi på Dennis brorsons dop...
Måndag jobb
Tisdag SISTA JOBBNATTEN INNAN SEMESTER =)
Onsdag Semester!!!!!!! Jippiii!!!

Så ja... man kan väl säga att jag vet vad jag ska göra de kommande dagarna... Ganska fullspäckat schema!

Sussa sött!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som du har fullt upp gumman. Fast du ska jobba lite med mig också så man får se dig lite innan du försvinner! Puss

2009-07-06 @ 22:48:38
Postat av: Jenny

Oh så skönt att du snart har semester! Jag har 5 nätter kvar att jobba... :)

Pussa

2009-07-06 @ 22:55:02
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: agnesa

fin header :)

2009-07-07 @ 15:09:10
URL: http://agnesagashi.blogg.se/
Postat av: agnesa

SV; tack för ditt svar :) och jag håller med dig!

2009-07-07 @ 15:38:43
URL: http://agnesagashi.blogg.se/
Postat av: OLESSIA

själv jobbar jag... shit trött

2009-07-07 @ 15:44:17
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback