En snygg rumpa ;D


Tjenis!!!
Idag har jag haft en bra dag... Vaknade tidigt... 08.20 märkte dock att det låg en sömntuta kvar i sängen... hmmmm?? E det lördag idag? Njäääe... DENNIS du har försovit dig!!!!!!!!!!!! Haha 1,5 timme sen... Han skulle bärgis kunna jobba som brandman i den hastigheten han flög upp i och slängde på sig kläderna och gasade iväg... Tog nog 3 min max allt som allt.. och då tog han ändå på sig linserna me ;P
Haha knasen!

Jag hade bestämt med Arvid (min bästa killkompis) att vi skulle fika inne i stan kl.12... men jag kunde inte somna om så jag ringde och väckte honom... så lite efter 10 hämtade jag honom i stället ;P
Hade så mysigt.. han berättade allt om sina resor mm... Han är typ aldrig hemma här i Sverige hos mig!! Nu hoppas jag han stannar lite iaf... i Oktober hoppades han på att få plugga spanska i Spanien.. och innan dess lär han väl ut o fara igen..

Här på Coffey House (Arvid valde fik) satt vi läänge och pratade... Sen gick vi och kollade i affärer.. jag köpte en dop present till Dennis brorson, vi gick och tog en glass och så kikade vi lite till i affärer...
Fick med mig en kjol hem =)
Arvid tyckte jag fick en snygg rumpa i den haha... Bra att ha en ärlig killkompis.. därför han är världens bästa. Tänkte köpa ett halsband me... men det tyckte inte han om.. så det va bra att han hindrade mig. För så fint va det faktiskt inte.






Förresten, visst har jag fått lite bruna ben iaf =) Örarevet is great!!!! ♥

I natt är det dax för jobb igen.. min jobbhelg.. alltid trist och jobba på helgerna... men men... jag har ju snart Semester! ;D Jippi! Ska bli så underbart... inte jobba på flera veckor!

Ha en toppen helg med er!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad härligt med en sån kompis :) Ha en bra natt på jobbet! Kramar

2009-07-03 @ 21:13:34
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Kjolen ser himla fin ut, den passar din kroppsform ;-). Kramar

2009-07-03 @ 22:20:17
URL: http://tonyjeanette.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så fin kjolen va gumman! Å dina ben ser absolut bruna ut.

Puss

2009-07-03 @ 23:43:24
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback