5 siffrigt belopp! ;D Jippii!!!

Jippii.... igår fick jag in ett 5 siffrigt belopp på mitt konto :) Det är nice.. det har ju gått mkt pengar till Dennis presenter, kalas o så.. Det är skattepengarna som kom in btw.
Jag vet redan vad jag ska köpa... först hade jag tänkt att jag skulle köpa nya fälgar.. men det får vänta ett år till.. inget livsnödväntigt. Men det blir i alla fall en ny bagagelucka.. resten som blir över ska jag ha skoj för i sommar.

Dennis har bokat tid för att köra Folkrace och Lamborghini nu. (Han fick det i present av mig) Så den 21 Juni ska vi ner till Malmö där han ska få känna på Lamborghinins krafter och den 8 Augusti ska vi till Torpa Gård i Lindköping. Det fanns inget passande datum i Växjö som jag tänkt från början.... Men nu får man istället en lite längre tripp ;) Kanske passa på att köra till sthlm när vi ändå är halvvägs :P

Idag ska jag köra in Dennes bil till stan. Han ska tona rutorna på bilen hos Fredde. Han är skitduktig! Han har tonat många bilar åt oss =) Tycker det är en självklarhet att ha tonade rutor om man har hundar som åker i bilen. Och så är det ju snyggt me ;) Efter jag lämnat den ska Dennis mamma hämta upp mig och sen ska vi vidare på studentfirande. Det är Dennes kusin Sebbe som går ut =) Stooort grattis!! Undra vad han ska åka för nåt och hoppas det inte regnar när han går ut. Sen efter det ska vi hem till Brändabo till hans föräldrar (dem bor mellan oss och Dennis föräldrar).. Sen kommer Dennis.. Han jobbar ju till kl.16.

Vad annars då.. hm, har fått en tistel/vagel i ögat om det inte är inflammation på gång. Men jag har salva hemma som jag ska lägga på när jag kommer hem sen ikväll... ömmar lite och så....

Dennis var ju ute och åt lite med min bror igår. Denne hade bjudit honom på Michelles. Skräpmat.. Dem hade pratat om allt möjligt. Och Magnus var nykter. Han går på ett slags jobb där han får lön och så från. Men dricker han drar dem in pengar och så och dem kommer hem till honom m.m. Och det är ju bra. Det är väl det bästa sättet. Han tycker om att jobba och ha nåt att göra så han kommer på andra tankar. Min bror är även narkoman men det är mer på senare år. Dennis är en av dem få som han förlitar sig på och lyssnar på..

Imorgon händer nog inte så mycket. Jag ska lämna lite prover på vårdcentralen i Torsås... sen ska jag höra med Denne om han inte är sugen på att åka till Kalmar imorgon :) Beror lite på när han ska hämta bilen och så efter den har tonats.
Sen på fredag jobbar jag och lördag har jag tagit ledigt. Var ju meningen från början att vi skulle ha grillfest kombinerad 25årsfest men ingen vill/kan komma :( Det var därför vi var ute i lördags istället. Så vi får väl hitta på nåt annat istället. Dennis ska till Bräkne-Hoby en sväng.. vet inte hur länge.. Det är tydligen grejer på strippen i Emmaboda den helgen.. Men nåt skoj hittar vi nog på...

Vill ni veta en sak... sen Dennis och jag blev tillsammans har vi träffats vaaaaarje dag utom en dag precis i början av vårt förhållande. Vi är svårdelade =) Vi är som plåster men ändå med andrum.. Vi gör ju saker.. träffar vänner och så själva. Men träffas gör vi varje dag! Jag är så glad att han är min och han säger detsamma till mig :) Han älskar mig och det märks... hoppas han märker att jag älskar honom me =) Min prins!!! ♥

Nä nu måse jag hitta nåt att ha på mig när jag ska iväg.. blir nog mina jeansleggings och nåt till....

Puss heeeej!

Kommentarer
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Bra blogg du har :)

2009-06-12 @ 23:53:05
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback