Huvudvärk...

Hej.
Idag har inte varit nån toppen dag precis. I natt när jag jobbade så hade jag huvudvärk nästan hela natten.. Gick o la mig vid 9- tiden.. sov till halv 3 typ. Och vaknade med ännu mer huvudvärk =( Har varit såå jobbigt. Kan vanlig huvudvärk hålla i sig så? Nu känns det iaf bättre, men är trött som bara den.
Lagade spagetti och köttfärsås idag (lätt som en plätt och gottigt me på köpet). Dennis var väl inte lika glad.. han gillar inte det så mkt.
Snart börjar "halv 8 hos mig", tycker om det programmet faktiskt!

Imorgon händer inte så mkt, ska på läkarbesök.. det är väl det enda som är planerat.
Onsdag ska jag till kommunhälsan och cykla där m.m.
Torsdag ska jag ha en mysig heldag med Dennis plutten. Kanske gå på bio eller nåt, får se.. eller myser vi bara hemma med nån bra film eller nåt..
Sen jobbar jag helgen..
 
Nä nu ska jag lägga mig och vila...

Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch gumman det var inte kul :( Hoppas den går över snart :S Puss

2009-05-18 @ 20:13:14
Postat av: Jenny

Uschusch... Stackare! E ju såå jobbigt att ha huvudvärk =(

Kul att vi hann ses en liten stund igår gumman! =)

Puss puss

2009-05-21 @ 23:03:15
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback