Ikea

Hej!
Idag väckte Dennis mig vid 12 redan.. ville inte sova bort hela denna dagen me. Efter att ha varit vaken ett tag fick jag en snille idé ;) Jag frågade Denne om han ville åka till Ikea och det ville han minsann =)
Efter att ha snabbfixat mig lite så körde vi till Kalmar. Och efter 40 min va vi där. Bra att bo lite mitt emellan =)

Köpte mest bra o ha saker.. som en ny stekpanna, en gryta, blomkrukor, kattbajspåsar, toaborste, handdukar, en pläd, två nya kuddar, ledbelysning till garderoben, potatisskalare, presentpapper m.m.
Sen efter jag fått lite nöje så ville Dennis in o kika på Bauhaus..... och givetvis va det bara jag som hittade nåt där =) En bordslampa med High School Musical som syrrans sambos dotter Amanda ska få i juli när hon fyller år =) Hon lär bli glad!

Sen tog vi en sväng på Citygross och handlade lite.. bl.a. Lay´s chips =) Mina favvochips minsann =)
På hemvägen tog vi oss lite så kallad skräpmat =) Satt fint!

Har planerat och kommer fram till lite gällande Dennis 25 års kalas. Vi har bestämt att vi ska ha för bara släkten den 6/6 hemma hos Dennis föräldrar. (Eftersom vi ska renovera o riva o greja)... Och syrran som är expert på smörgåstårtor (då hon gör det flera ggr i månaden på jobbet) ska hjälpa mig att fixa det på torsdagen innan ungefär.. Blir saftig och god då. Sen ska vi ha nån grillfest. Antagligen helgen efter... ska lägga in om semester på lördagen där (hoppas jag får semester då)... annars vet jag inte när man ska hinna med det...

Japp, det va nog alles idag...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Skönt att kunna göra såna infall ibland ;) Och att det e nära o bra dit :) Puss

2009-05-03 @ 20:43:02
Postat av: Jenny

Men hallå?! Skulle inte vi till ikea??? =( jag som tänkte höra om vi kunde åka snart.. hehe...

Puss

2009-05-03 @ 23:59:02
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad skoj med ikea, skulle också behöva åka dit och shoppa lite :) Kram

2009-05-04 @ 09:02:34
Postat av: Boel

Klart du får semester! Vilket datum var det du skulle ha semester? Jag kanske kan ta den natten,beror på när det är

2009-05-05 @ 13:49:21

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback