Tjejer kan oxå älska bilar!!!

Hallå alles!

Till en början vill jag säga ett STORT grattis till Jenny och Peter som idag har förlovat sig =) Det va verkligen på tiden efter alla år ;P Hoppas ni har haft kanonmysigt!

Vad har jag hittat på idag då...

Dennis och jag åkte till Gullabo marknad... hade Wilma med oss oxå. Lite besviken på marknaden.. hade mest skräp att erbjuda.. men det brukar ju vara så. Vi köpte hem lite gott bröd och en träslev hehe...

Sen har vi byggt massa på kattrastgården! Fixat nät på taket, imorgon kommer vi nog göra dörren, sen e det bara innehållet kvar =) Det roligaste =)=) Kuul! Jag tror att katterna kommer tycka om det där ute!

Har även tvättat bilen idag...

Och sen körde jag och min prins till Kalmar där dem anordnat blackrace... sjukt kul =) Jag älskar verkligen bilar.. inte många tjejer som bryr sig så mkt om sånt... men vad vore ett liv utan bilar.. snygga bilar och snabba bilar!
Nästa vecka är det Emmaboda strippen!! Längtar!!! Ska bli så kul =)

Nu har jag "sminkat av mig", som man säger... men jag tycker inte man kan sminka av sig utan tvätta av sminket i så fall hehe.... och snart väntar iaf sängbingen!

Ha det nu så gott! Massa kramar

Kommentarer
Postat av: jonna o

Ååå vilken dag är emmaboda strippen? :D

2009-05-10 @ 00:04:45
Postat av: Pauline

Ja vi får hoppas katterna tycker om den sen ;) Kul att du hade skoj igår på blackracen :)

Jag ska oxå åka till Strippen ;) Puss

2009-05-10 @ 14:04:07

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback