Jaha, då blev det så iaf......

Det blev sjukskrivning iaf... =( så nu är man 1200:- fattigare nästa lön.. Jag som sett fram emot att jobba  med Agnete! Jag har inte jobbat sen den 26 september.. gick hem från jobbet då den 27e lite tidigare.. TRåk!

Men det viktiga nu är vila... så jag blir av med skiten! Tycker synd om Agnete bara som fått jobba med så många olika nu :( Men men vad gör man?!

Nu lär det blir mkt tid framför datorn... i en skön ställning i soffan... sängen vill jag inte veta av... i natt hade jag nästan lite ångest för att gå och lägga mig.. och jovisst blev det en sjuhelvetes natt i natt igen :( Snyft.


Kommentarer
Postat av: Boel

ta det lugnt o var rädd om dig! Tänk inte på jobbet,det löser sig.

2009-10-11 @ 18:11:08
Postat av: Jenny

Ja det är inte roligt att va sjukskriven... =( Men du behöver nog vila ryggen!!! Hoppas de går över snart!!

Pussa

2009-10-12 @ 19:26:45
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback