Behöver tips på att bli glad igen...


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hej gumsan!

Jo jag känner igen det, ibland är det så. Visst vädret spelar in mycket och sen självklart så är det svårt med det andra :(

Du får försöka tänka positivt, tvinga dig själv till att åka iväg nånstans.. Kommer säkert vara kul när du väl kommer iväg ;) Blir ju inte bättre av att du sitter hemma och räknar timmarna :( Jag kommer gärna o våldgästar dig nån dag så du får prata av dig lite och får något annat att tänka på! ;) Puss

2009-09-08 @ 17:32:39
Postat av: Jenny

Jag tror inte att det hjälper hur många ideér man kommer med gumms.. Jag tror att det bara är DU själv som kan få DIG att må bättre. Förstår du hur jag menar? Jag tror inte på typ "ta ett varmt bad å tänd ljus så ska du se att du mår bättre" (dåligt ex iom att ni inte har badkar iofs)Jag tror också att det är bra att Dennis jobbar som han gör... Man måste kunna vara ifrån varandra! Att längta efter varandra är nyttigt... och det är inte bra att bli FÖR beroende av en annan människa.. Tror att de du kanske hade behövt är att verkligen FÖRSÖKA hitta på saker utan Dennis! Saker som gör dig glad och som får tiden att gå! Jag vet hur mkt man grubblar när man är ensam och inte har nåt att göra. Men se till att ha saker att göra! Och gå ut i dagsljuset! Allt känns så mkt värre när man går omkring inomhus i dunklet!

Du vet att jag tänker på dig gumman! Å du vet var jag finns (kanske inte spelar nån roll om du ändå inte vill träffa mig iofs)

Pussar & Kramar

2009-09-08 @ 18:07:32
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback