Sweden Rock mat!!! Rekommenderar!

God morgon!
Ska snart börja göra lite nytta här hemma, dvs dammsuga, tvätta och lite så.
Tänkte först slänga in ett litet inlägg..

Igår var ju jag och min sambo iväg hela dagen. Bilen fixade han på morgonen.. lagade punkteringen med en plugg och vi fick faktiskt ett reservdäck oxå som vi saknade i bilen.
Så igår kunde bilen rulla dit vi skulle.. vi var neråt landet och körde ungefär 46 mil sammanlagt..

Här kommer dagens tips!

På hemvägen stannade vi till vid Norje (där Sweden Rock hålls till).. åt på en restaurang/bar där vid området, (den låg längs vägen E22) och både Dennis och jag sa samma sak.. Fy fan vad gott, nog det godaste vi ätit någonsin!! Vi tog samma maträtt... Grillad oxfilé med klyftpotatis och rödvinssås... och fyy satan så gott det var. Och riktigt proffsigt upplagt. Kocken hade bland annat skurit tomater som blommor m.m. Och köttet ville vi ha välstekt och det var så mört att det nästan gick dra med gafflen.

Så om ni har vägarna neråt, stanna där och ät.. Var billigt oxå... maten kostade ca 120kr st.. och man fick inte lite heller.. två rejäla köttbitar och massa klyftpotatis!

Mums!

Nä nu väntar dammsugan på mig.. han vill jobba!

/H

Kommentarer
Postat av: Jenny

ahaa... Där har jag aldrig ätit faktiskt! Låter ju jättegott å bra =)

Får prova de nästa gång vi har vägarna förbi =)

Puss

2009-09-01 @ 12:39:47
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback