Bubbel

Hej på er!
Vilket tråkväder vi har fått igen.. märks att det är april, man vet aldrig hur vädret ska vara.
I vilket fall som så är jag på bättringsvägen från förkylningen, men har sjukt jobbig hosta. Vaknade flera gånger i natt, men jag gick ner och tog mer hostmedicin tillslut så kunde jag sova sen :)

Idag har vi fått in badkaret i badrummet.. det är inte inkopplat än. Förhoppningsvis kommer rörmokaren på måndag och gör det. Vi har inte mycket kvar nu.. koppla in det sista elektriska, badkaret och sätta igång vattnet, lite lister m.m och tvätta allt kakel igen.. och det roligaste!! Dekorera :D Här kommer iaf lite bilder från idag...


Jag provsitter i badkaret

Rätt gott om plats, vi slipper iaf trängas :)

Dennis och Turbo ville me provsitta.. Turbo passade på nu när det inte e nåt vatten i :P

Pussas

Här ser man lite av inredningen...

Nu är Dennis och hyr nån film till ikväll. Tidigare idag har vi ätit en god frukost, varit på tippen med massa skrot och så fått in badkaret med hjälp av svärfar och Dennis ena bror.

Hoppas ni får en mysig lördag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Oh vilket härligt badkar! Skönt att slippa trängas ;) Ser jättefint ut hela badrummet, nu e man lite avis :D Skönt att det börjar bli klart nu :) Hoppas hostan har gått över nu med! Puss

2010-04-19 @ 17:19:29
Postat av: Milla

Åh, vad härligt!! Vilket badkar sen då :) Skapligt avis ja ;)



Kramar

2010-04-20 @ 21:45:19
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback