Min helg

Hej på er vänner!
Nu är det måndag, har hänt ganska mycket i helgen..
I fredags var Dennis och jag iväg hela dagen och vid 15-tiden bjöds vi på middag hemma hos pappa och Ann-Christin.Var där några timmar och fick även gåvan från farmor. Samlar koppar i mini storlek som hon haft i många många år. Kändes jättekul att få ta med dem hem, att få ett litet minne av farmor. Pappa sa att han knappt kände igen henne längre.. så liten och skröpplig. Ändå har hon ingen hemtjänst och lagar sin mat själv.

I lördags var det riktigt trist väder ute med regn och så.. så då bakade vi kanelbullar och hyrde filmer till kvällen. Och Dennis bror Philip med sambo höll oss sällskap, trevligt :)

Söndagen var det full rulle.. tvättade allt kakel (väggar och golv) i badrummet. Vi körde några maskiner med tvätt, tömde diskmaskin och körde i gång nån till.. Dennis bytte däck på grannens bil, vi åt bakad potatis och gick till Svärföräldrarna med hundarna så dem fick busa av sig med de andra hundarna.
Sen slappade vi resten av kvällen...

Både Dennis och jag har gått och blivit sjuka också.. halsont och snuviga.. känner mig som en riktig sjukling idag.. men i natt väntas jobb, så jag får hoppas man piggnar till lite.

Hoppas er helg har varit bra!

Många kramar från Hanna

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback