Ser ljust ut..

God morgon.. eller ska jag säga god natt kanske?! För snart är det dags för mig att hoppa i säng efter en rätt så jobbig jobb natt faktsikt.. vi hade både städet och mycket larm m.m.
Men jag ska inte klaga för jag har semester idag :)

Dennis och jag ska iväg imorgon och på eftermiddag/kväll ska vi hem till min pappa. Skulle få lite middag där och så gåvan från farmor <3 Åh jag saknar faktiskt farmor och tjocka släkten i Skåne. Blir ju inte så ofta man kan träffa dem :/ Får följa med pappa i sommar kanske om dem ska neråt :)

Har nyss kollat på vädret och det ser mycket lovande ut till helgen, gud så gott att jag är ledig då me!

Igår var det Dennis och min års dag. Vi firade 3 års kärlek tillsammans. Både Dennis och jag tycker tiden har runnit iväg.. och nu går vi mot vårt 4e år. Planerar en livslång kärlek tillsammans iaf vilket är underbart <3

Vi har även pratat med en Advokat och Dennis ska ge mig halva huset som gåva :) Och så skriver vi över så båda står på lånet. Känns underbart.. så snart är man inte inneboende längre.. utan det är vårt hus tillsammans. Åh jag är så kär i min prins. Jag är så lycklig med honom :)

Nu har jag druckit en stor mugg med varm choklad och grädde och ätit en "natta"macka... och nu väntar sängen.

Här är en bild på min farmor Brita som är 87 år i år :) Detta är från 85 års kalaset 2008 :)


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis gumman!! Vilken fin gåva du ska få :) <3

Håller tummarna för fint väder i helgen :)



Kramar

2010-04-08 @ 18:48:13
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så roligt med huset gumman! Måste kännas härligt att det kommer att bli ditt också!! =)=)=)



Pussa

2010-04-08 @ 20:12:25
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback