Barnmorskan

God dagens!
Är precis hemkommen från barnmorskan. Har varit på rutinkontroll idag. Lilla bebishjärtat slår för fulla muggar med 156 slag/min. Det enda som inte var bra vare all socker jag har i urinen :/ men det var inget vi skulle göra nåt åt tydligen. Sf- måttet låg också bra! Blodtrycket låg på 110/65.. så det var som det brukar.
Fick känna hur bebisen låg.. och den hade huvudet neråt... häftigt att kunna känna det :) Det brukar ju sparka ca 11-12 cm ovanför naveln till höger (över mitt ärr) så där har h*n väl sina små fossingar oftast då :) 

Nu är jag trött i huvudet och Dennis fick skynda sig till jobbet nu. Så nu ska jag vila mig lite!

Ha det gått! Kramar 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Härligt att få lyssna på hjärtat :)

Hoppas den stannar kvar i den positionen nu o inte snurrar runt ;)

Konstigt det där med sockret i urinet men de borde ju veta vad dem gör så du ska nog inte oroa dig!

Puss

2010-08-25 @ 11:36:07

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback