Bio och lyx shake!!!!!!

God morgon mina fina vänner!
Idag vaknade man redan vid 6-tiden.. man är väl van att Dennis klocka brukar ringa då :) Men sen hade han ändå ställt den på kvart över 7... Och nu har han precis gått ut för att jobba på utbygget.. lilla gubben vad han ligger i.

Igår hade vi en hemskt mysig kväll tillsammans. Vi åkte in mot stan redan vid 16-tiden. Åt på Max... köpte det godaste där på länge (till efterrätt).... en lyx milkshake eller vad den hette.. med choklad, glass, grädde m.m. och så var det typ som små chokladbitar som man sög upp med sugröret! Sååå jäkla gott! Prova den nån gång.. kostade 29 kr men den va stor me :)

Sen hämtade vi ut biobiljetterna och hade en stund kvar, så då gick vi till Din sko och jag hittade mig äntligen ett par skor som passar denna årstiden.. när det är kallt och regnigt ibland och så.. Ska bara gå in dem riktigt me, för jag har en förmåga att få skoskav av alla skor jag köper.. men dessa verkade inte så farligt iaf =)

Sen gick vi tillbaks till bion... och den var faktiskt jätterolig!! :D Förstår inte att den kan ha fått så dåligt betyg... men man har kanske lite knäpp humor ;P
"Grown ups", med Adam Sandler... = Helt sevärd!

Sen blev det hem och slappade tills vi gick och la oss... Så här såg jag ut innan vi åkte iväg igår =)



Kram kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin du är gumman!!

Ja bion va riktigt rolig... hihi :P



Puss

2010-08-21 @ 10:41:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja den måste jag testa, lät riktigt gott ;)

Skönt att du hittade dej ett par skor med :)

Haha det var tur den var bra! :D

Såå fin du e! <3 Puss

2010-08-21 @ 13:52:18
Postat av: Jenny

Fin du är gumms!

Ja Maxs Milkshakes är inte dåliga de!! Mummmms!!!



Puss

2010-08-23 @ 13:26:59
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback