Next week!


Snart är det ny vecka igen.. helgerna går alltid alldeles för fort! Imorgon går man in i graviditetsvecka 30!! Bara 10 veckor kvar! Phew... ärligt talat börjat jag bli lite nervös nu! :)

Den kommande veckan kommer nog gå fortare än vad denna har gjort. Vi ska kanske kolla på film och så nån utan kvällarna med våra grannar, sen på onsdag ska jag köra in vår nya bil till bilfirman där vi köpte den. För på torsdag ska den besiktas och servas.. och dem står ju för kostnaderna om det skulle va nåt. På torsdag ska jag köra in min bmw till firman och lämna den där for ever *snyft*.. och sen köra hem med vår nya bil.
Någon av dagarna kommer det kanske förhoppningsvis en kille hit och kollar på Dennis bil.. han har mailat endel och verkar va intresserad. Så får hoppas vi blir av med den me. Vi behöver ju bara en bil. Och så ska väl Dennis göra en del på utbygget också. Och jag hoppas att få träffa min kompis Pauline och hennes lilla Molly.

Så nu får man hoppas att denna veckan blir bra! :) Men jag lär hinna med att blogga lite under veckan.
Kramiss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som att det kommer bli en kanonvecka!! Skönt att ha lite att göra :P å härligt att hämta hem nya bilen!!!!!

Säg till om du har lust med en lunch på stan nån dag =) Nu kan jag när som typ ;)

Pussar

2010-08-31 @ 22:43:19
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Svar:

Nya bilen hämtade vi hem redan i lördags =) Samma dag som vi köpte den. Men imorgon ska den servas och besiktigas. Så lämnar den idag.. =)

Och jag säger till!!!! ;D PUSSSSSSSS

2010-09-01 @ 10:01:59

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback