Släktträff och skumberg

God morgon mina vänner!
Idag har jag sovit det längsta på länge.. till halv 9 :P En halvtimme längre än vad jag brukar hehe..

Nu sitter jag och "halv"kollar på en film... "Valentine´s Day".. massa bra skådespelare med: Jessica Alba, Ashton Kutcher, Julia Roberts och många fler!

Igår var vi på den där släktträffen.. va himla trevligt, men lite ruggigt eftersom vi satt utomhus (med tak på huvudet iofs). Vi åt jättegod kycklingsallad, med mumsiga tillbehör, nybakta frallor och dressingar och sen fikade vi efterråt.
Efter ett tag där blev man lite nerkyld... så då åkte vi hem. Och lite senare på kvällen tog vi oss ett varmt skönt skumbad. Det råkade bli lite väl mycket skum av det bara :P Och när Dennis satte sig i badkaret så steg skummet ännu mer, så vi hade ett helt skumberg mellan oss! ;D


Tänk dig att skummet blev nästan dubbelt så högt efter Dennis satte sig ;) Vi hade nåt att skratta åt länge när vi satt där i alla fall! Hihi...

Puss och kram på er mina goa vänner! Hoppas er helg också har varit bra!


Kommentarer
Postat av: syster yster

gud vad de ser härligt ut..bada ett härligt skummbad ska jag me göra så fort gipset åkt av!

2010-08-09 @ 09:41:17
Postat av: Pauline

Vad bra att ni hade trevligt på släktträffen :)

Haha det var då ett riktigt skumbad det där :D Härligt när man kan bada båda två utan att behöva trängas ;) Puss

2010-08-09 @ 10:36:53

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback