Snart helg igen!

God morgon mina vänner!

Oj vad denna veckan har gått fort! Håller ni inte med? Redan torsdag och imorgon när Dennis kommer hem från jobbet är det helg! Fast att jag bara gått hemma hela veckan har dagarna sprungit förbi. Och det har ju egentligen inte hänt någonting.

Nu sitter jag och tittar på nyhetsmorgon och dricker te. Får snart göra mig någon frukost me, men var lite konstig i halsen så fick bli lite te först :)

Igår orkade jag minsann inte stå med potatismos och köttbullar, som jag skrev i förra inlägget... så fick bli lite spaghetti och köttfärsås istället som blev himla god faktiskt.

Dennis var jätteduktig igår och gjorde klart själva ramen på utbygget där det ska bli golv sen. Han jobbar hårt med det, så som det ser ut nu hoppas jag att vi fått upp väggar och tak innan jul.. Tiden springer ju som sagt iväg.

Undra vart vi ska sitta och kolla på tv om kvällarna sen? Vi får väl sitta i köket eller nåt hehe.. knäppt med vad gör man när man ska riva ut vardagsrummet!?! ;P
Jag har redan börjat fundera på vart tusan jag ska ha julgranen!! Får väl bli utan den i år kanske :( Tråk!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad kul att det börjar ta fart med utbyggnaden :)

Du hittar nog en jättebra plats för granen sen ;)



Kramar

2010-08-19 @ 09:46:33
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh va skönt att de går undan me bygget! Är ju så tråkigt när man håller på å renoverar... Men härligt när de e klart sen iofs :P:P

Ja tiden går skrämmande snabbt... Tycker nästan att de får sakta ner lite nu... För tiden lär ju inte gå saktare när man har fått bebis direkt... :S



Ha en bra dag! Pussssss

2010-08-19 @ 11:38:55
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha ja veckorna har en tendens till att rulla på tycker jag :P

Hehe kanske inte ens har tid till att titta på tv sen när väl pluttis tittat ut ;) O då kanske det känns skönare att titta på tv:n uppe i sovrummet :D

Julgranen hittar du nog alltid ett ställe till skulle jag tro :)

Puss

2010-08-19 @ 13:23:35

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback