Shoppat

Hej på er! Är nyligen hemkommen från Kalmar. Har haft en shopping/fik dag ihop med Lina. Vi har haft jättekul och jag shoppade massa fint och massa nödvändigt!

Jag köpte det här:

2 t-skirts, ett linne, ett par tränings/mysbyxor, 3 trosor, en korsett topp, en kofta, en kjol, en bolero, två vanliga långärmade tröjor och tre par boxershorts till älsklingen. Orkar inte ta kort på allt...

Nu vräker snön ned.. och snart kommer älsklingen hem, och då skall vi åka in och hämta min bil...
Den har varit på lagning på BMW efter jag krockade med råddjuret dagen innan julafton. Så nu är den nylackerad och fin ;) Men skall nog köra med Dennis bil till jobbet nu när det är snöoväder ute. Lite lättare att hantera en manuell än automatare vintertid faktiskt.

Nu skall jag prova kläder!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så kul med shopping! Och så skönt att du äntligen fått hem bilen! =)

PoK

2010-02-01 @ 19:21:33
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad skönt att få tillbaka bilen! Men du gör nog klokt i att ta den andra till jobbet ändå :)



Kramar

2010-02-01 @ 21:54:48
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback