Sol i trädtopparna! :)


Bjuder på en bild på åkern bakom vårt hus. Visst är det fint att se solen mot trädtopparna!? Tog bilden i morse från toafönstret uppe :)
Sitter just nu och kollar på Nyhetsmorgon och äter Björnbärskräm.. gott faktiskt!

Idag kommer Erik och han skall äääääntligen börja kakla.. Så spännande!! Och kul =) Han skall börja med väggarna idag. Och klockan 20 ungefär så kör jag till jobbet, i natt jobbar jag i Lyckeby Nattpatrull och sen jobbar jag onsdag och torsdag på Trossö.
Det skall komma sjukt mycket snö nu. Kom rejält med snö redan igår, och det snöar nu med.
Så det gäller att köra försiktigt. Helst hade jag velat hålla mig hemma! Men kallar plikten så måste man ju försöka ta sig dit me.. om man inte är sjuk.. men det är jag inte längre.

Ha en fin dag!

Kramar Hanna


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hääärligt me sol :D



tycker minsann att du ska ta å lägga in lite kort på badrummet så man får se :P:P:P



Pussar

2010-02-07 @ 22:12:16
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback