40 års kalas


Idag fyller denna mannen 40 år! Min bror och honom ska vi fira idag.. med grillkött, hemmagjord potatissallad och en stor sallad till dressing m.m. Ena syrran har beställt en tårta. Vi har lagt ihop till hans present.. tror han kommer bli mycket glad för den :)
Fast att det är rena pissvädret ute idag, så kommer det nog bli en lyckad dag!

Ett STORT grattis Magnus på födelsedagen!


Igår var det lite bättre väder ute.. så på kvällen åkte Dennis och jag till Östersjöfestivalen.. åt först på restaurang, och Dennis ville köpa en body till bebisen "JAG ÄR INTE DÖV -Jag bara skiter i dej" står det på den hehe... den är från 6-12 månader... så det är ju inget man kan ta på bebis i första taget :P Jag köpte mig en vaniljbulle... ja det var väl det. Var himla bra och behagligt väder igår när vi var där. Perfekt marknadsväder!

Det va alles... Ha en bra dag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så nu har Dennis oxå köpt sitt första plagg? ;) Roligt med såna texter tycker jag :D Kan tänka mig hur söt er bebis kommer vara i den :) Skönt att vädret var bra med :)

Ha så skoj på kalaset idag! :)

Puss

2010-07-24 @ 11:50:09

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback