Övningar

Hejsan!
Är nyss hemkommen från mamma. Köpte med mig jordgubbar med glass och så wienerbröd som vi fikade på. Stannade inte så länge, blir så himla trött och sockret låg jättelågt, trots frukost o så..

Besökte sjukgymnasten idag. Han var himla bra och jag fick tre övningar som jag ska göra helst varje dag. Är så bökigt med min ryggsjukdom jag har.. men dessa övningarna kommer nog fungera bra.

Jag har smsat Dennis flera ggr idag. Saknar honom så in i norden idag när han inte är hemma. Vet inte hur jag ska stå ut sen på måndag när han börjar jobba igen... Är ju så van nu att jag kan få krama och pussa honom när jag vill... Love you!!! Snart kommer du iaf hem!

Nu ska jag nog plocka undan lite och tömma diskmaskin, packa m.m. För imorgon bitti åker vi till Böda igen. Det står på smhi att det ska bli åskväder hela lördagen... men det är skönt att bara va iväg och mysa lite. Imorgon kväll har Dennis och jag bjudit ut Annika och Magnus på restaurang. Så dem ska väl boka ett bord på en restaurang :) Finns en restaurang som har grillbuffé och sånt gott.. så det lutade väl åt det =)

Ha det gott!!! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Du har ju alltid mig att umgås med när han börjar jobba igen ;) :P

2010-07-18 @ 13:45:33

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback