Barnmorskan!

Hej hej!

Precis hemkommen från barnmorskan. Idag var det dax för de vanliga kontrollerna. Och det såg bra ut.. blodtrycket va lite högt.. men ändå okej.. fick ny tid för extra koll av det nästa vecka och jag ska fortsätta kolla urinen hemma varje dag..

Blodtryck: 130/90
Äggvita: +1
Fosterljud: 145 hjärtslag.. pendlade mellan 145-150..
Sf-mått: 37
Min vikt: 70,5 kg

Idag är det bara två dagar kvar till bf. Men jag har hela tiden varit inställd på att jag kommer gå över tiden.. men hoppas inte på allt för länge iaf. Vill ju ha ut bebis nu! ♥ Längtar så!


Sen idag ska vi åka och hämta golvet och jag ska se om man kan hitta nån present till min far.
Jag ringde honom innan, så vi ska dit imorgon... om vi inte får förhinder och ska föda barn då :P
Han har ju fyllt år och så är det ju farsdag på söndag (dagen vi är beräknade till).
Och söndag ska vi fira Dennis pappa på farsdag.. så då blir det middag och så där.

Sen är helgen slut..

Hoppas ni får en bra helg!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oooohh snart är de dax gumman!!!! såå skooj!!!



pössss

2010-11-12 @ 21:46:41
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja nu är det bara 1 dag kvar :) Hoppas ni får det trevligt hos din pappa o svärfar :)

Håller tummarna på att du slipper sista kontrollen hos bm ;)

Har det inte kommit nån bäse tills på måndag så kommer gärna jag o Molly på besök :) Om du orkar träffa folk efter bf-datumet vill säga ;)

Puss

2010-11-13 @ 13:43:11
Postat av: svar

Paluline.. Vi kan ju höras av imorgon och se! Puss!

2010-11-14 @ 11:02:38

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback