Sammandragningar igen :/

Igår kväll dök det på mig igen.. 3e gången sen mitten av augusti som jag fick sammandragningar :/ Usch vad ont det gör!!! Jag klev i badkaret och spolade varmt vatten på magen.. men kändes inte direkt bättre och så tog jag 2 alvedon.... det var inte förrän ett bra tag efter som det började lätta. Hade kontakt med förlossningen också.. så om det inte lättade hade jag fått åka in på koll.. men som tur var så lättade det ju!

Nu har jag iaf fått en del tips om det skulle hända igen.. typ ligga på sidan i fosterställning, använda vetekudde, alvedon, varmt bad/dusch..

I vilket fall så känns det bra idag igen.. hoppas det inte kommer tillbaka fler ggr!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Uschusch!! =(=( Ringde BM upp dig sen då??

Pussar

2010-09-02 @ 22:12:08
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Svar:

Nee det gjorde hon inte... men men.. det buffar och har sig i magen iaf.. så allt verkar bra! Puss

2010-09-02 @ 22:29:31
Postat av: Pauline

Usch det e inget skoj! :( Tur det lättade till slut iaf :) Hoppas det fungerar med tipsen du fick!! Vetekudden var fruktansvärt skön för ryggen iaf så hoppas den hjälper!!

Puss

2010-09-03 @ 15:44:55

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback