Huset Fullt!

Hej!

Idag har vi verkligen haft huset fullt med folk.
Började med att Joel (Dennis yngsta bror) kom.. han skulle hjälpa Dennis att greja i det nya.. typ fixa med spottarna i taket osv.
Vi åt lite frukost ihop först...

Sen kom pappa o Ann-Christin och hälsade på =) Dennis jag o plutt skulle ju åka och hälsa på honom på sjukhuset igår. Men han fick permission och fick sova hemma en hel natt. Och idag har han istället varit på sjukhuset kl.9, 14 och 19.. för sprutor. Så därför kom dem o hälsade på en stund :) Var kul och Alexander trivs verkligen hos sin morfar :D

Under tiden hann äver rörmokaren komma.. Äntligen! Nu nu har vi värme ut på elementerna i nybygget.. hoppas det funkar som det ska nu.

Alexanders farfar, faster Jonna och kusin Hugo var ute och gick en promenad också.. så det blev några ord med dem och kramar från Hugo ;) Jag är hans idol :P På dopet i kyrkan så ropade han "Hanna" hela tiden ;) Gullunge!

Och sen kom Thina och Malte hit =) Vi satt o snackade o mös med våra bebisar. Sen körde Dennis o Joel och köpte hem lite skräpmat.. Thina och jag tog Thaimat och grabbarna tog pizza..
Imorgon kommer dem hit igen =)

Ha en trevlig lördag!

Puss
 


Kommentarer
Postat av: Pauline

Mysigt att få besök av din pappa :) Kan tänka mig att Alexander trivdes bra hos honom!

Hihi ja det var verkligen fullt hus hos er :D

Vilka söta kusinkort! :)

Puss

2011-02-16 @ 16:47:02

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback