Kärt återseende o stan

Hej!
Idag åkte Alexander och jag till stan och träffade Cicci.. Vi har inte träffats på evigheter... sen långt innan jag blev gravid.. Så det var verkligen ett kärt återseende! Måste träffas oftare nu!
Alexander och jag kom hem till Cicci vid tolv-tiden och då hade hon såna goda varma baguetter och lite fika efteråt =) Vi var väl där nästan två timmar, innan vi tog en runda på stan.

Hittade en del.. ett linne, en kofta och en liten vardagskjol.. Köpte doppresent till Malte som ska döpas på söndag och födelsedagspresent till Jonna som ska firas på fredag. Och så två prydnadskuddar till soffan.

Med Tofsar =) Kollat in länge

Kärlek i första ögonkastet! =)

Tyvärr tog jag ju inga kort idag när vi va iväg =( Men får se till att träffas snart igen ;0)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ni måste ha haft mycket att ta igen, inte konstigt det tog 2 timmar ;) Kul att ni äntligen träffades iaf :)

Så fina kuddar du hittat!

Skönt att du hittade presenter med så du slipper åka in fler ggr :)

Puss

2011-02-17 @ 10:30:18

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback