Sjukhusbesök..

Hej igen!

Idag har jag, mina två storasystrar och ena systerdottern o min Alexander varit och hälsat på pappa på sjukhuset.
Kändes jobbigt, men ändå skönt att träffa honom. Man är ju inte van att se honom så dålig. Det är första gången i hela sitt liv som han är på sjukhus..
Han var så dålig så dem fick övervaka honom på intensiven. Men igår fick han flytta till en annan avdelning igen. Och han var lite på bättringsvägen!
Det var han ju sist också, och då vände det och blev ännu sämre igen. Så vi får hoppas att det inte gör det denna gången..

Lilla pappa... ♥

Det är så jobbigt att se en familjemedlem så sjuk :(

Allt har att göra med sköldkörteln (där han opererats), blodvärdena med för mkt kalcium, han har haft salt i blodet m.m. Allt började ju med att det satt sig på musklerna.. höfter o rygg så han knappt kunnat gå riktigt på flera månader. Men han trodde väl att han bara började bli gammal och stabbig...

Hoppas han blir frisk och får komma hem snart!!

Han tyckte nog det var kul att träffa oss alla och min lille plutt som han kelade med massor =)

Nu ska vi sova.. och hoppas vi slipper strömavbrott igen som vi fick vid 4-tiden i morse och höll i sig till 17-tiden.
Natti!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch ja det kan inte vara roligt alls! :( Otäckt att det kan bli så, o att han ovetandes gått med det så länge..

Jag hoppas på att han blir bättre o bättre för var dag nu så han blir riktigt frisk!

Kul för honom iaf att ni åkte in så han fick gosa lite med gulleplutten :)

Puss

2011-02-09 @ 22:10:26
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag håller tummarna för din pappa! Det är verkligen fruktansvärt jobbigt när en nära är sjuk :(

Massor av kramar till dej och din fina familj!!

2011-02-09 @ 22:40:07
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch, förstår att det måste varit jobbigt att se honom så dålig! Men skönt att ha varit där å hälsat på honom! Det uppskattades nog av honom kan jag tänka mig! Hoppas han piggnar på sig nu!!!



Många Pussar

2011-02-10 @ 12:56:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback