Mardrömmar

2 eller 3 ggr har det hänt nu....

Jag vaknar mitt i natten.. öppnar ögonen och ser en spingel hänga i en tråd över mig från snedtaket.. Jag vet att jag ser den och jag vet att jag öppnar ögonen. Så jäkla otäckt!
Jag flyger upp och står typ och panikandas och är genomsvettig! Men ser ingen spindel..

Inatt när det hände ropade jag på Dennis i ren panik.. och sa till honom att tända taklampan.. Så säger han att jag kan ju göra det själv.. jag står ju precis bredvid knappen..

Så jag tänder upp... men det är verkligen ingen spindel där..
Så jag måste fanken ha drömt detta.. helt sjukt! Varför har jag drömt det nu 3e gången (tror jag).. ?

Jag frågade Dennis sen hur mkt klockan var... så sa han att den var tolv...
Jag tittade på klockan... "Äh du e ju dum hon e ju 4"..
Han tittar igen.. "Nä klockan är tolv"... Så tittar jag igen.. och klockan var 23.59 typ... helt knäppt.. Jag såg ju att klockan var 4 ju när jag tittade på den!

Aja.. helmysko det här!

Och obehagligt!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch det låter väldigt obehagligt!! Fy vad otäckt!! :(

Vad konstigt att det kan bli så :S

Hoppas hoppas att det inte händer fler ggr!!

Puss

2011-06-16 @ 22:03:39
Postat av: Jenny

Usch va läskigt! Så hemskt me mardrömmar!

Å va läskigt att Dennis me drömt de nu! :O

Hoppas de va en engångsförteelse!



Puss

2011-06-18 @ 22:16:33
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback