En dag med regn!

Hejsan!

Idag när jag vaknade hörde jag hur regnet öste ner.
Jag tycker inte om regn.. men om det är som idag, när jag bara ska va hemma, inomhus så är det faktiskt riktigt mysigt :)
Sen är det behövligt så allt pollen försvinner och all gröndska behöver ju vatten =)

Idag har jag inget planerat, utan kommer väl göra lite sysslor som faller mig in..
Har tagit fram färs för tinig.. tänkte göra köttbullar och potatismos idag.. eller jag fixar köttbullarna och Dennis moset för det är han så bra på ;) (och då är det inget pulvermos om ni tror det hihi)..

Nu har jag precis lagt Alexander för att sova i sin vagn. Innan har han lekt i (eller... utanför) sitt babygym.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja nu behövdes det verkligen regn! Sååå torrt! Och så skönt att bli av med lite pollen :D Men hoppas inte det kommer att regna nu i flera veckor bara för att det börjat.... :( Vill snart se solen igen! Men visst är det skönt med en regningdag! :D Kan man sitta framför tvn å datorn utan dåligt samvete ;)



Pussar!

2011-05-17 @ 12:20:45
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja det e himla mysigt med regn trots allt, iaf när man bara ska vara hemma! :)

Hoppas det gör så att allt jäkla pollen försvinner!

Hihi ne fy tusan för pulvermos! :P

Haha ja nu e det väl inte lika skoj att ligga i babygymmet, finns ju så mycket annat man vill till :D

Puss

2011-05-19 @ 12:53:04

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback